Ανοιχτό ξανά το Φαράγγι της Σαμαριάς – Τι ανακοίνωσε ο ΟΦΥΠΕΚΑ

Την επαναλειτουργία του Εθνικού Δρυμού και από τις δύο εισόδους μετά τον έλεγχο του μονοπατιού και την επιβεβαίωση των συνθηκών ασφαλείας ανακοίνωσε ο Οργανισμός Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής
Μετά την ολοκλήρωση των απαραίτητων ελέγχων και την αξιολόγηση των διαθέσιμων στοιχείων για την ασφάλεια των επισκεπτών, το Φαράγγι της Σαμαριάς ανοίγει ξανά για το κοινό από αύριο Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026.
Ο Οργανισμός Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) ανακοίνωσε ότι πραγματοποιήθηκε έλεγχος κατά μήκος του μονοπατιού του Φαραγγιού, ενώ λήφθηκε υπόψη η σύμφωνη γνώμη του Οργανισμού Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας (ΟΑΣΠ), καθώς και η πρόβλεψη της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας (ΕΜΥ).
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι καιρικές συνθήκες κινούνται εντός των εγκεκριμένων ορίων που έχουν καθοριστεί από την Αντιπεριφέρεια Χανίων, γεγονός που επιτρέπει την ασφαλή λειτουργία του μονοπατιού.
Το Φαράγγι της Σαμαριάς θα είναι ανοιχτό και από τις δύο εισόδους, δίνοντας τη δυνατότητα στους επισκέπτες να απολαύσουν έναν από τους σημαντικότερους φυσικούς προορισμούς της Κρήτης, με την τήρηση πάντα των προβλεπόμενων κανόνων ασφαλείας.


