Δ/Σ ΕλλάδαΣτερεά ΕλλάδαΤοπικές Ειδήσεις

Φωτιά στο στη Ακραίφνιο Βοιωτίας: Άνοιξε η εθνική οδός – Ήχησε το 112

Διαστάσεις πήρε η φωτιά που ξέσπασε νωρίτερα, σήμερα, Δευτέρα (22/6) σε δασική έκταση στο Ακραίφνιο Βοιωτίας, με τις δυνάμεις της Πυροσβεστικής να ενισχύονται και την Πολιτική Προστασία να στέλνει μήνυμα του 112 για ετοιμότητα, ενώ είχε κλείσει και η εθνική οδός Αθηνών – Λαμίας, ωστόσο πλέον η κυκλοφορία διεξάγεται κανονικά.

O αντιπεριφερειάρχης Βοιωτίας, Γιώργος Ντασιώτης η Πυροσβεστική δίνει μάχη σε δύο μέτωπα, Το ένα που είναι κοντά στην Εθνική και ένα άλλο κοντά στο χωριό Ακραίφνιο.

Ο κ. Ντασιώτης εκτίμησε ότι το μέτωπο στην Εθνική «θα ελεγχθεί γιατί δεν έχει και ιδιαίτερη βλάστηση να κάψει» και ότι η μάχη θα δοθεί στο μέτωπο προς το χωριό.

«Υπάρχουν ισχυροί άνεμοι που αλλάζουν φορά κατά την εκδήλωσή τους, με αποτέλεσμα η φωτιά να πηγαινοέρχεται και να μην έχει σταθερό μέτωπο, να αντιμετωπισθεί», προθέσεσε.

Για την κατάσβεση της φωτιάς κινητοποιήθηκαν αρχικά 30 πυροσβέστες με 9 οχήματα, 7 αεροσκάφη και 1 ελικόπτερο.

Η φωτιά λόγω και των ισχυρών ανέμων πήρε διαστάσεις και μάλιστα εκδόθηκε προειδοποιητικό μήνυμα του 112 από την Πολιτική Προστασία, το οποίο καλεί τους κατοίκους να είναι σε ετοιμότητα λόγω της φωτιάς.

Οι δυνάμεις ενισχύθηκαν και πλέον επιχειρούν 118 πυροσβέστες με έξι ομάδες πεζοπόρων και 27 οχήματα, ενώ επιχειρούν παράλληλα από αέρος 11 αεροσκάφη και τρία ελικόπτερα, εκ των οποίων ένα είναι για το συντονισμό των δυνάμεων.

Στην περιοχή πνέουν ισχυροί άνεμοι που δυσκολεύουν το έργο της κατάσβεσης, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες κάηκε μαντρί.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button