Παρελθόν μετά από έξι χρόνια από την Αναγέννηση ο Μιχάλης Σπυριδάκης

Οι επαγγελματικές του υποχρεώσεις τον οδηγούν να βγάλει την πράσινη φανέλα με το Νο13
Ο Μιχάλης Σπυριδάκης αποτελεί παρελθόν για την ομάδα της Αναγέννησης που τη νέα χρονιά θα αγωνίζεται στο πρωτάθλημα της Elite League. Ο έμπειρος αθλητής μετά από έξι χρόνια αποφάσισε να βγάλει τη φανέλα με το Νο 13 λόγω αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων. Αναλυτικά η ενημέρωση της ομάδας του Αρκαλοχωρίου:
«Έξι χρόνια. Δεν είναι απλώς ένας αριθμός. Είναι αμέτρητες προπονήσεις, αγώνες, πανηγυρισμοί, δυσκολίες και στιγμές που έγραψαν την ιστορία της Αναγέννησης.
Ο Μιχάλης Σπυριδάκης δεν φόρεσε απλώς τη φανέλα της ομάδας μας. Την τίμησε από την πρώτη μέχρι την τελευταία ημέρα. Υπήρξε ένας από τους αρχηγούς μας, ένας αθλητής που ξεχώρισε για το ήθος, την αγωνιστικότητα και την αφοσίωσή του.
Μαζί ζήσαμε δύο πρωταθλήματα, δύο συνεχόμενες ανόδους και τρεις δυνατές χρονιές στη Β’ Εθνική. Επιτυχίες που χτίστηκαν με κόπο, πίστη και ανθρώπους που έβαλαν το “εμείς” πάνω από το “εγώ”.
Σήμερα, οι επαγγελματικές του υποχρεώσεις τον οδηγούν να βγάλει την πράσινη φανέλα με το Νο13. Είναι μια απόφαση που φέρνει το τέλος μιας όμορφης διαδρομής, όχι όμως και το τέλος της σχέσης του με την οικογένεια της Αναγέννησης. Γιατί η Αναγέννηση δεν είναι μόνο μια ομάδα. Είναι οι άνθρωποί της.
Μιχάλη, σε ευχαριστούμε για όλα όσα πρόσφερες. Για τον χαρακτήρα σου, για κάθε μάχη που έδωσες με το σήμα της Αναγέννησης στο στήθος.
Γιατί κάποιοι δεν αποχωρούν ποτέ πραγματικά. Απλώς σταματούν να φορούν τη φανέλα. Η Αναγέννηση θα είναι πάντα ένα κομμάτι της ζωής σου και εσύ ένα κομμάτι της δικής μας.
Δεν λέμε αντίο. Λέμε “εις το επανιδείν”. Γιατί, όπως είπες κι εσύ… «Δεν τελειώνει ποτέ το ταξίδι που αρχίσαμε, φίλε @mikespyridakis_ »



