Μεντβέντεφ κατά ΝΑΤΟ: «Η OYKΡΑΝΙΑ ελέγχεται απ’ έξω» – ΝΕΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ και προειδοποιήσεις

Ο αντιπρόεδρος του Συμβουλίου Ασφαλείας της Ρωσίας, Ντμίτρι Μεντβέντεφ, εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση κατά της Δύσης και του Κιέβου κατά τη διάρκεια του Διεθνούς Νομικού Φόρουμ της Αγίας Πετρούπολης, υποστηρίζοντας ότι η ουκρανική ηγεσία εξαρτάται πλήρως από εξωτερικούς παράγοντες και πως οι πραγματικές αποφάσεις λαμβάνονται εκτός Ουκρανίας.
Ο Ρώσος αξιωματούχος δήλωσε ότι δεν έχει νόημα η διεξαγωγή συνομιλιών με το Κίεβο, καθώς, όπως ανέφερε, η χώρα λειτουργεί υπό την επιρροή ξένων δυνάμεων. Παράλληλα, κατηγόρησε τη Δύση ότι συντηρεί τη σύγκρουση και επιδιώκει τη διατήρηση της έντασης στην περιοχή.
Αναφερόμενος στις δυτικές στρατιωτικές βάσεις, υποστήριξε ότι αυτές δεν ενισχύουν την ασφάλεια των κρατών που τις φιλοξενούν, αλλά αντίθετα αυξάνουν τον κίνδυνο να μετατραπούν σε στόχους στρατιωτικών επιθέσεων. Τάχθηκε επίσης υπέρ της αντικατάστασής τους από περιφερειακούς οργανισμούς ασφαλείας.
Ο Μεντβέντεφ χαρακτήρισε τις κυρώσεις που έχουν επιβληθεί στη Ρωσία ως μορφή «σύγχρονης πειρατείας», υποστηρίζοντας ότι συνιστούν αναδιανομή ξένης περιουσίας και παράνομη κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων.
Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι η Μόσχα προετοιμάζει προσφυγή στο Διεθνές Δικαστήριο κατά των χωρών της Βαλτικής για, όπως υποστηρίζει, διακρίσεις εις βάρος των ρωσόφωνων πληθυσμών.
Τέλος, προειδοποίησε ότι οι μονομερείς ενέργειες και οι πολιτικές πιέσεις της Δύσης υπονομεύουν το διεθνές δίκαιο και αυξάνουν τον κίνδυνο ευρύτερων διεθνών συγκρούσεων, καλώντας σε αποκατάσταση της παγκόσμιας ισορροπίας ισχύος.



