Χανιά: Συνελήφθη 45χρονη για εμπρησμό από πρόθεση στις Μουρνιές – Έβαλε φωτιά και τράπηκε σε φυγή!

Στη σύλληψη μιας 45χρονης υπηκόου Ουκρανίας προχώρησαν οι αρχές στα Χανιά καθώς κατηγορείται για εμπρησμό από πρόθεση σε δασική έκταση στην περιοχή Χαρωδιά Μουρνιών
Ενώ η αντιπυρική περίοδος βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, μία ακόμη υπόθεση εμπρησμού απασχολεί τις Αρχές, αυτή τη φορά στα Χανιά, όπου συνελήφθη 45χρονη αλλοδαπή, υπήκοος Ουκρανίας, κατηγορούμενη για εμπρησμό από πρόθεση.
Η σύλληψη πραγματοποιήθηκε από ανακριτικούς υπαλλήλους του Ανακριτικού Κλιμακίου Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού Χανίων, έπειτα από πυρκαγιά που εκδηλώθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής 26 Ιουνίου στη θέση «Μονή Αγίου Γεωργίου», στην περιοχή Χαρωδιά Μουρνιών.
Από την προανάκριση προέκυψε ότι η 45χρονη άναψε φωτιά προκειμένου να κάψει προσωπικά της αντικείμενα πάνω σε σωρό από ξηρά χόρτα, χρησιμοποιώντας γυμνή φλόγα. Η ενέργειά της δημιούργησε σοβαρό κίνδυνο επέκτασης της πυρκαγιάς, καθώς σε μικρή απόσταση υπήρχε δασική βλάστηση.
Μετά το περιστατικό, η γυναίκα αποχώρησε με όχημα που έφερε ουκρανικές πινακίδες κυκλοφορίας. Οι ανακριτικοί υπάλληλοι, σε συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία, εντόπισαν το όχημα σε κατοικία στην ευρύτερη περιοχή των Χανίων και προχώρησαν στη σύλληψή της.
Σύμφωνα με τις Αρχές, η 45χρονη ομολόγησε την πράξη της, ενώ σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία. Η συλληφθείσα οδηγείται στον αρμόδιο εισαγγελέα στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας.
Την ίδια ώρα, η Πυροσβεστική επισημαίνει ότι οι έλεγχοι για την πρόληψη και καταστολή εμπρησμών εντείνονται. Από τις αρχές του 2026 έως και τις 27 Ιουνίου έχουν επιβληθεί 480 διοικητικά πρόστιμα, συνολικού ύψους 544.579,79 ευρώ, ενώ έχουν πραγματοποιηθεί 126 συλλήψεις, εκ των οποίων οι περισσότερες αφορούν πυρκαγιές από αμέλεια.



