Μεγάλο μποτιλιάρισμα λόγω έργων στην Εγνατία Οδό προς Θεσσαλονίκη (ΦΩΤΟ)

Μια λωρίδα κυκλοφορίας στην επιστροφή τους προς Θεσσαλονίκη βρίσκουν οι οδηγοί στην Εγνατία Οδό στο ύψος της Νυμφόπετρας.
Μεγάλο το μποτιλιάρισμα στο σημείο. Ακροατές του Ράδιο Θεσσαλονίκη κάνουν λόγο για καθυστερήσεις περίπου μιας ώρας.
Τα έργα στην Εγνατία Οδό συνεχίζονται ακόμη και τα Σαββατοκύριακα παρά τον μεγάλο όγκο των οχημάτων που επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη από τις παραλίες της Καβάλας.
Πέρα από τα γνωστά εργα στις σήραγγες, έργα γίνονται και σε σημεία του δρόμου αφήνοντας προς διέλευση μόνο την αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα έργα στο ύψος της Νυμφόπετρας όπως φαίνονται από τις φωτογραφίες που έστειλε ακροάτρια στο Ράδιο Θεσσαλονίκη.

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;
Διαβάστε όλα τα
τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Σχετικά με τον αρθρογράφο RTHESS NEWSROOM
Η συντακτική ομάδα του Rthess.gr αποτελείται από επαγγελματίες δημοσιογράφους, τα αποκλειστικά ρεπορτάζ των οποίων έχουν αναπαραχθεί από το σύνολο των ηλεκτρονικών και των έντυπων Μέσων ενημέρωσης της επικράτειας.



