Νιγηρία: Τουλάχιστον εννέα νεκροί από κατάρρευση κτηρίου στο Λάγκος

Τουλάχιστον εννέα νεκροί και αρκετοί τραυματίες είναι ο απολογισμός της κατάρρευσης πολυώροφου κτηρίου στο Λάγκος της Νιγηρίας, χθες Πέμπτη, σύμφωνα με τον επίτροπο πληροφοριών της πολιτείας.
Η Υπηρεσία Διαχείρισης Εκτάκτων Καταστάσεων της πολιτείας Λάγκος, γνωστή ως LASEMA, τέθηκε επικεφαλής επιχείρησης διάσωσης στην οποία συμμετέχουν διάφορες υπηρεσίες, αναπτύσσοντας βαρύ εξοπλισμό προκειμένου να φθάσει σε ανθρώπους που εγκλωβίστηκαν κάτω από μπάζα.
Άνθρωποι ανασύρθηκαν από τα ερείπια και έλαβαν ιατρικές υπηρεσίες επιτόπου προτού διακομιστούν σε κοντινά νοσοκομεία, δήλωσαν οι αρχές.
Συνολικά, 22 άνθρωποι έχουν διασωθεί, οι οποίοι φέρουν τραύματα διαφόρων βαθμών σοβαρότητας.
Την ώρα της κατάρρευσης, στο κτήριο βρίσκονταν κάτοικοι και εργαζόμενοι σε γραφεία.
Ο κυβερνήτης του Λάγκος Μπαμπατζίντε Σανούο-Όλου διέταξε δομικούς ελέγχους σε κοντινά κτήρια και κάλεσε για συμμόρφωση με τους κανονισμούς ασφαλείας.
Το συμβάν επανέφερε ανησυχίες για τις συχνές καταρρεύσεις κτηρίων στο Λάγκος, οι οποίες συνδέονται συχνά με αδύναμα κατασκευαστικά πρότυπα και αδύναμη εφαρμογή.



