Ιατρική ενημερωτική διάλεξη με θέμα «Πρόληψη και Προαγωγή Υγείας» στην αίθουσα του Αστυνομικού Μεγάρου Κοζάνης

Στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Αστυνομικού Μεγάρου Κοζάνης πραγματοποιήθηκε ιατρική ενημερωτική διάλεξη, με θέμα «Πρόληψη και Προαγωγή Υγείας», στην οποία εισηγητής ήταν η Υπαστυνόμος Α΄ κα. Γεωργία Παπαγιάννη, Ειδικός Παθολόγος και ιατρός της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Δυτικής Μακεδονίας.
Ομιλήτριες της διάλεξης ήταν οι συνεργαζόμενοι ιατροί του Ενιαίου Κοινωνικού Δικτύου Δυτικής Μακεδονίας, Δρ Μόσχου και η Δρ Κουντουρά, οι οποίες ανέπτυξαν θέματα που αφορούν την πρόληψη νοσημάτων, τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και την υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής.
Τη διάλεξη παρακολούθησε ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κοζάνης, Αστυνομικός Διευθυντής κ. Ηλίας Τσιότσιας, καθώς και αστυνομικό προσωπικό των Υπηρεσιών της Διεύθυνσης.
Σκοπός της εκδήλωσης ήταν η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση του κοινού σε θέματα πρόληψης, έγκαιρης διάγνωσης και υιοθέτησης υγιεινών συνηθειών, με στόχο τη διατήρηση και την προαγωγή της υγείας.



